Шапка за сауна - Тъмно сива
Описание
Филцова шапка за сауна. Състав: 100% вълна.
Любителите на сауната отдавна използват шапки в сауната и банята. Те са много важен елемент от културата на сауната. Шапката за сауна и сауна изпълнява много важна функция - предпазва главата от прегряване, което може да доведе до лошо здраве. Освен това шапката за сауна е от съществено значение за жените, тъй като предпазва косата от негативните ефекти на високата температура и влажност.
Филцова шапка
Шапката за сауна е изработена от плъстена вълна. Това е материал, чиято важна и полезна характеристика в случая е ниската топлопроводимост. Филцът е вълнен, но лек, фино изработен, без миризма на вълната. Филцова шапка за сауни - мека текстура, приятна на допир.
Как трябва да изглежда една шапка за сауна?
Оптималната шапка за сауна традиционно е във формата на шапка, като се има предвид, че горната част на шапката не докосва главата. В резултат на това вътре се създава въздушна междина, която също създава термична бариера, предотвратявайки нагряването на главата. Въпреки това, за да осигурите оптимална температура вътре в шапката, е важно да спазвате едно просто правило - необходимо е да носите шапка за сауна, преди да влезете в парната баня. Косата трябва да е суха в същото време, тъй като мократа става добър проводник на топлина, което значително намалява положителния ефект на шапката. В допълнение, шапката за сауна, която предпазва от прегряване, предпазва косата от увреждането на горещия въздух, което ги прави чупливи и чупливи.
Скалпът е най-чувствителната част на главата, през която се изпарява около 50% от течността от тялото. Ето защо е задължително покриването на тази зона в парната баня.
Шапката за сауна е задължителна
Рядко забравя кърпата, когато носи аксесоари в сауната, но не всеки си спомня шапката, въпреки че качеството на процедурите в сауната зависи от нейното качество.
Шапката за сауна не е прищявка или почит към модата, тя е необходимост. Създава "топлинен ефект", т.е. поддържа постоянна температура въпреки колебанията в температурата на околната среда. Най-слабата част от човешкото тяло в сауната е главата. Затова защитата му от термичен шок е важно нещо при подготовката на сауна процедурите. Температурата на въздуха в парната сауна е най-висока в горната част, така че повърхността на главата е много гореща. Мнозина напускат парната баня поради прегряване на главата, въпреки че тялото и краката все още не са добре загрети. Шапката за сауна ви позволява да релаксирате малко по-дълго и с удоволствие.
Какви са вероятните последици от неизползването на шапка за сауна?
Шапка, специално проектирана за сауна, предпазва от прегряване. В противен случай е по-вероятно да изпитате главоболие, слабост, гадене, причерняване след сауна процедури, припадък или дори по-сериозни последици от небрежност.
Грижа за шапки за сауна
Продуктите от вълна, филц и лен са удобни и практични, но изискват прости правила за поддръжка. След 2-3 посещения шапката на сауната трябва да се измие. Перат се само на ръка, при температура не по-висока от 30 градуса. Отцедете добре след измиване или употреба. Ако следвате тези прости изисквания, влакното ще продължи много дълго време.
Technical specification
- страна на производство LT
- Тегло 0.2000
Shipping information
Приоритет на нашата компания е да доставяме стоки с най-високо качество на клиентите в удобно за тях време на избрано от тях място.
Изпращаме стоки до всички страни по света, ако не намерите държавата или града, от които се нуждаете, когато избирате адреса за доставка, моля свържете се с нас на имейл [email protected] или се обадете на телефонния номер за връзка, цената за доставка ще да се изчислява индивидуално.
Доставката е винаги налична.
Информация за доставка:
Подготовката на Вашата поръчка за изпращане отнема 2-3 работни дни от момента на получаване на плащането по банковата сметка на магазина. След като поръчката Ви е готова, тя ще бъде предадена на куриера за доставка.
Време за доставка:
Доставката обикновено отнема 8-10 работни дни, но при по-големи или обемни поръчки срокът за доставка може да отнеме повече време.
Моля, имайте предвид, че поръчките не се обработват, изпращат или доставят в събота и неделя или на официални празници.
Максималното време за доставка не трябва да надвишава 4–6 седмици.
Срокът за доставка се брои от момента, в който поръчката бъде взета и изпратена от нашия склад. Веднага след като поръчката бъде изпратена, клиентът ще получи известие по имейл с цялата информация за проследяване на поръчката му. Условията за доставка могат да се променят в зависимост от отдалечеността на крайната точка.
Срокът за доставка на сайта е приблизителен.
Компанията не носи отговорност за евентуално забавяне на доставката.
Фирмата не носи отговорност за пренареждане на електротехници или строители.
NB! Ако не сте получили поръчката си в посочения по-горе период, моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти.
Цени за доставка до дома
Цената за доставка в цяла Европа се изчислява според тарифите, определени от куриерската служба.
Преди да достави стоката, куриерът ще уговори по телефона приемливо за вас време за доставка (работни дни от понеделник до петък 8:00 - 17:00 часа).
Разходите за доставка не са включени в цената на продукта, посочена в онлайн магазина.
Разходите за доставка ще бъдат добавени към стойността на пазарската количка.
Събиране на стоки
При получаване на доставената стока, моля, проверете състоянието на пратката (опаковката), уверете се, че опаковката не е деформирана или повредена. Ако подозирате, че пакетът е повреден или деформиран, не подписвайте пакетните документи и върнете пакета на куриера. Ако пакетът е изряден, подпишете фактурата (товарителницата) или друг документ за предаване-приемане на пратката. Подписаният документ е доказателство, че поръчаната стока е доставена до Вас.
При закупуване на продукти, по-дълги от 2,4 м, може да се наложи клиентът да организира разтоварването.
Връщане на стоката
Правим всичко възможно да опаковаме закупените от нас стоки. За съжаление, понякога може да се навреди по време на транспортиране. Дори и да не знаете дали нещо е повредено или не, винаги е добре да направите снимки на пристигналия пакет на вашия смартфон, ще ви трябват в случай, че има някаква повреда на съдържанието.
Ако видите признаци на повредена опаковка, моля, направете следните стъпки:
1. Направете снимки на пакета и се уверете, че щетите са видими.
2. Разопаковайте поръчката си и проверете дали има повредени продукти, направете снимка на повредения артикул.
3. Ако има нарушение, моля, уведомете ни на имейл [email protected]
NB! За всички искове за повредени или счупени стоки, трябва да направите рекламацията си в рамките на един (1) работен ден от датата на доставка. Компанията трябва да получи пълни подробности и описание в писмена форма с прикачени снимки на повредената стока.
Когато купувачът откаже да приеме доставени стоки, които не са дефектни, той трябва да заплати разходите по връщането на стоките до нас.
Ако имате искания или коментари относно услугите за доставка на стоки, моля свържете се с нас по имейл или телефон. Определено ще разгледаме вашите желания.